duminică, 24 aprilie 2016



Review : Fond de ten Double Wear Estee Lauder

Ieri am fost in Douglas Afi si, datorita unei reduceri de 40 ron, m-am razgandit; in loc sa-mi cumpar un parfum Chole prin programul Buy Back (plecasem cu sticluta goala de Givenchy Amarige pusa pe treaba :) ), m-am rasfatat cu un nou fond de ten (acelasi de...5 ani).

Am fost in magazin cu sora mea, pe care am convins-o nu demult sa-si ia si ea un fond de ten Estee Lauder (si-a luat varianta Maximum Cover) si mi-a spus ¨of domne, ia-ti, cu toate ca nu inteleg ce vezi tu la fondul asta de ten.¨

Abia astazi, cand am avut putin timp liber, m-am gandit cat de mult ne schimba timpul. Heraclit spunea ca ¨ nici un om nu calcă în acelaşi pârâu de două ori, pentru că pârâul nu mai e acelaşi, şi nici el nu mai e acelaşi om¨. Are dreptate.

Acum cativa ani, eram entuziasta si deschisa la tot ce imi rezerva viitorul. Acum privesc orice schimbare cu rezerva. Daca inainte ma duceam in parfumerii sa descopar cele mai noi parfumuri lansate, acum aproape mereu refuz sa miros testerele cu ¨noul parfum lansat de...¨. Sau cel mult iau testerul, si ma indrept tot spre zona mea de confort : ceea ce stiu am folosit si imi place.

Sunt reticenta la nou in aproape orice domeniu pentru ca experienta este mama invataturii. Chiar si in materie de beauty. Am avut experiente mai mult sau mai putin neplacute cand am schimbat ceea ce functiona doar de dragul noului.

Acum cateva luni, decisa fiind sa depasesc fixatia cu acest fond de ten, mi-am luat un fond de ten Clinique miniatura (mai avusesem unul, nu imi amintesc exact ce varianta) ;nu era deloc ceea ce imi doresc eu de la un fond de ten. 
Eu sunt o persoana care nu vrea sa aplice crema hidratanta, baza de machiaj, anticearcan, corector, ser iluminator, fond de ten si apoi pudra. 

Vreau un fond de ten care sa ofere tenului un apect mat, pudrat, pe o durata cat mai mare de timp. Acest fond de ten l-am descoperit acum cativa ani cand am primit cadou o trusa de miniaturi (rimel Somptuous, fond de ten Double Wear, mostra de parfum Estee Lauder Pleasures, ser de noapte Advance Night Repair si crema de noapte). 

Campania de marketing de atunci a fost un real succes, (un client fericit), caci am devenit fidela acestei marci. De-a lungul timpului am avut mai toate parfumurile lor (care miros intr-un fel anume, daca stii sa le porti la ocazia potrivita), serumul Advance Night Intensive Repair si cel iluminator, rimelul si rujul cu vinil (nelipsite din trusa mea de machiaj).

Mi-am cumparat acest fond de ten prima oara atunci cand nu era cunoscut la noi. Acum am vazut ca toti make-up artistii il prefera si mii de persoane il recomanda prin review-uri.  Este in categoria ¨fon de ten de top¨...

Mie imi place din varii motive :

- se gaseste intr-o mare varietate de nuante (38)
-este rezistent la transfer si la apa
-are un aspect pudrat, perfect pentru persoanele cu ten mixt sau gras
-rezista pe ten timp indelungat, intreaga zi
-nu incarca tenul, nici nu se aduna in zone precum pometii sau zona ochilor, asa cum mi s-a intamplat cu un alt tip de fond de ten la fel de scump (Lancôme Miracle Air de Teint - Fondul acesta de ten nu numai ca mi se aduna in anumite zone inestetic, dar si imi usca tenul - tenul meu fiind mixt). Dupa ce ma demachiam, tenul aproape ca ma ustura. Am renuntat rapid la el, cu toate ca imi placea aspectul luminos (si nu pudrat) al tenului
- nu este comedogenic 
-nu are parfum, sau uleiuri in compozitie
-are o formula lichida, se intinde foarte bine pe ten
-are o acoperire medie. Pentru o acoperire maxima, se aplica in doua straturi
-eu folosesc aprox. 5 ml intr-o luna, daca il folosesc zilnic 
-are factor de protectie SPF 10
 -am platit 159 Ron pentru ca am beneficiat de o reducere - iar daca ai card la una din parfumerii si achizitionezi produse Estee Lauder vei beneficia de foarte multe reduceri si mostre gratuite.

Nu imi place deoarece:

-nu are flacon cu pompita, de aceea ma gandeam sa-mi iau varianta de Double Wear Maximum Cover care este comercializata sub forma de tub. Totusi, am achizitionat acest fond de ten ca sa-l folosesc zilnic si nu vreau sa-mi incarc tenul inutil, mai ales ca nu am probleme majore (in afara de cuperoza si pistrui).

Iata cele doua nuante cum arata : 





Ingredientele si descrierea produsului le gasiti in imaginile de mai jos.
 







































Aveam nuanta 2N1 si de data aceasta am ales 1N2. 
In catalogul de prezentare a nuantelor de pe site-ul Estee Lauder am vazut ca sunt nuante foarte asemanatoare. Cum nu planuiam sa-mi cumpar un nou fond de ten, nu am stiut nuanta pe care o aveam acasa. Este, si acesta un aspect pozitiv : trebuit sa incerc cateva nuante.

















Recomand aceasta marca (Estee Lauder) si in special fondul de ten Double Wear. Mi se pare o achizitie foarte buna, un produs de calitate, care nu usuca tenul sau ii provoaca iritatii. Tenul are un aspect mat, culoarea este uniforma si persista intreaga zi.


Iata cum arata fondul de ten pe fata aplicat intr-un singur strat


Cea mai buna explicatie pentru relatia mea de lunga durata cu acest fond de ten cred ca este urmatoarea: daca un lucru merge bine, de ce sa il schimb de dragul variatiei? 

Poate ar trebui uneori sa ies din zona mea de confort si sa incerc alte produse, dar in cazul acesta cred ca sunt intr-o ¨simbioza¨ cu Double Wear, care este asa cum sugereaza numele, ca a doua piele pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu